ZEEWOLDE - Vorig jaar voegde Expert Zeewolde met succes huishoudelijke producten van het merk Brabantia toe aan zijn assortiment. Sindsdien steeg ook de vraag naar het merk Leifheit. Eigenaar Ronny Looijenga sprong daar op in, met als gevolg dat er nu een drie meter lange presentatiewand in de winkel is gevuld met reinigingsproducten van Leifheit.
Leifheit bestaat al 60 jaar. De reinigingsproducten van dit vertrouwde merk biedt voor elke taak wel een degelijke en schone oplossing. Het aanbod dat Expert Zeewolde in de winkel heeft staan varieert van raamwissers, specifieke reinigers voor vloeren, luxaflex en radiatoren, speciale borstels voor in de hoeken tot vegers en stoffers in diverse uitvoeringen. Het assortiment wordt aangevuld met uiteenlopende onderdelen, zoals vezeldoeken, moppen en stelen in verschillende lengtes, die door een handig kliksysteem met diverse reinigers te combineren zijn.
Het succes van Leifheit is mede te danken aan de kwaliteit en duurzaamheid van de producten. “Dat past bij de visie van Expert. Daarom sluit Leifheit, net als Brabantia, goed aan op onze collectie.”
De advertentie bracht gelijk al de eerste klanten naar Expert. “De meeste mensen kennen Leifheit en weten wat het inhoudt. Dat is ook de kracht van het merk. We hoeven weinig uit te leggen”, aldus Looijenga, die de eerste Expert in Nederland is die op deze manier zijn collectie aanvult. Volgens de ondernemer snijdt het mes daarmee aan twee kanten. “Op deze manier willen wij ervoor zorgen dat de klant voor dit soort producten niet het dorp uit hoeft. Voor ons brengt het met zich mee dat er meer klanten in de winkel komen. Een win-win situatie dus.”